Wednesday 9 December 2015

След бламирането на конституционната реформа на Хр. Иванов

Кунева и Лукарски мълчат като риби, гербаджийте и Патриотичният фронт нагло се подсмиват, а Първановите руски мекерета отявлено триумфират. ДПС нямат някакво специално поведение, а БСП не знаят какво да кажат. Това видях досега, към 20.00 ч.на 9 декември 2015 г., след провала на "историческия компромис" за съдебната власт.

Да, все още няма реакция на ДБГ след бламирането на реформата на Христо Иванов, както и на СДС и на другите сили в Реформаторския блок (РБ) - освен въпросната оставка на правосъдния министър и безапелационните изявления на Радан Кънев и Гроздан Караджов (ДСБ) за прекратяване на подкрепата им за правителството "Борисов II".

За РБ ми е мисълта. Всъщност аз и партията на Кунева сме толкова различни (въпреки че съм гласувал за нея в рамките на Блока в моя избирателен район в името на солидарността), че най-естественото нещо е те да си останат във властта да проветряват на Бойко подмишниците пред Европа, Кунева като истински евробюрократ да е на власт, ама нищо да не зависи от нея, а аз и Радан и Гроздан и нормалните хора в тоя град и държава да сме опозиция. Това още от stunner-a Мая Манолова - омбудсман. Лично мнение, не ангажирам никого. Просто ме е яд на тия процеси, които се забелязваха от лятото, ранното.

За мен като избирател на РБ - ако ДБГ, СДС и останалите партии от Блока не вземат решение за излизане от управлението - вече не е важно тази формация да оцелява. Въпреки огромния потенциал, който имаше. В крайна сметка принципите са по-важни от черупката. Съдържанието е по-важно от формата.

Поздравления за Христо Иванов и благодарности за свършеното от него. Благодарности и на Реформаторския блок за това, че известно време все пак олицетворяваше нещо като надежда за българската политика и общество. Нещо, родено в гражданското общество - автентичното.

1 comment:

Unknown said...

Първият опит за реформа бе потопен в кръв...следват изводи и втори опит!